عامل اول: آسیب گرد و غبار به سطح پارکت

پاک کردن گرد و غبار از روی پارکت با محلول تمیز کننده پارکت نانوزیت در طولانی‌ مدت باعث کدر شدن سطح پارکت می‌شود. اگر در این حالت رفت‌ و آمد های پی‌درپی هم داشته باشیم سبب می‌شود تا به‌ مرور زمان در بافت پارکت نیز مشکلاتی ایجاد می‌شود و سطح پارکت را خش‌دار می‌نماید. در این مرحله استفاده از یک مایع تمیزکننده و محافظت‌کننده نیاز است، تا ضمن حفظ پاکیزگی سطح را براق نموده و از ایجاد اصطکاک بیش‌ از اندازه جلوگیری نماید.

محصول محافظ و براق کننده پارکت نانوزیت این کار را برای پارکت شما انجام می دهد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول بر روی محافظ و براق کننده پارکت نانوزیت کلیک کنید.

عامل دوم: تاثیر رطوبت بر پارکت 

اثرات منفی رطوبت بر پارکت,ایجاد لک و باد کردن پارکتیکی دیگر از عوامل مخرب زا برای پارکت‌ها و لمینت های چوبی رطوبت می‌باشد. این مورد ممکن است بر اساس عوامل رطوبت زا در منزل تشدید شود و سبب آسیب جدی به سطوح پارکت شود. البته باید توجه داشته باشیم عوامل رطوبت زایی دیگری نیز وجود دارد. مانند نشت رطوبت، از گلدان‌هایی که روی سطح قرار دهیم و یا عدم تمیز کردن مناسب سطوح پس از ریزش آب. البته این موارد راهکارهای مناسبی دارند که در بخش مقالات به آن اشاره‌ شده است. با این‌ حال استفاده یک محلول مانند براق‌کننده و پاک‌کننده پارکت نانوزیت می‌تواند سبب جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به سطوح پارکت شود، علت این امر وجود روغن نارگیل در فرمولاسیون این محصول است. روغن موجود در این محصول با ایجاد یک لایه مقاوم به شما فرصت می‌دهد تا در اسرع وقت اقدام به پاک کردن نمایید. توجه داشته باشید وجود رطوبت روی پارکت عمدتاً به‌صورت اثر هاله‌ای نمایان می‌شود.

محصول محافظ و براق کننده پارکت نانوزیت این کار را برای پارکت شما انجام می دهد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول بر روی محافظ و براق کننده پارکت نانوزیت کلیک کنید.

عامل سوم:عواملی که سبب خراشیدگی پارکت می شوند

در برخی از موارد دیده می‌شود که سطوح پارکت دچار خط و خش می‌شوند، این عامل یکی از عواملی است که به‌راحتی می‌توان از آن جلوگیری نمود. به‌طور مثال تردد بیش‌ازاندازه با کفش‌های گل‌آلود و عدم نظافت می‌تواند در درازمدت ایجاد خط و خش نماید.  استفاده از پوشش‌های مناسبی مانند فرش و قالیچه، می‌تواند از این امر جلوگیری نماید. کشیدن وسایل سنگین روی پارکت هم می‌تواند در این مورد بسیار تاثیرگذار باشد. استفاده از محلول پارکت نانوزیت باعث ایجاد چربی متعادل شده و میزان اصطکاک سطح را به حداقل می رساند. ولی استفاده از پدهای مخصوص یا زیر پایه های نمدی می‌تواند یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از بروز خط و خش باشد. 

محصول محافظ و براق کننده پارکت نانوزیت این کار را برای پارکت شما انجام می دهد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول بر روی محافظ و براق کننده پارکت نانوزیت کلیک کنید.

عامل چهارم: تاثیر نور خورشید بر رنگ پارکت

تاثیر نور خورشید بر تغییر رنگ پارکتتابش نور خورشید و اشعه فرابنفش می‌تواند به بافت رنگی پارکت در طول زمان  آسیب وارد نماید. یکی از این موارد تغییر رنگ پارکت در این نواحی می‌باشد که  به‌صورت مستقیم با نور خورشید در تماس هستند، این امر باعث دو رنگ شدن پارکت می‌گردد. که قطعاً در جابجایی لوازم مانند فرش و یا وسایل دیگر به‌وضوح دیده می‌شود، یکی از روش‌های مقابله با این عامل پوشاندن کل سطوح می‌باشد که ممکن است خیلی مقدور نباشد، استفاده از شیشه‌هایی که نور مضر خورشید را جذب می‌نمایند و یا سایبان‌هایی در بیرون از خانه هم می‌تواند یک راه‌کار باشد ولی جالب‌ترین ایجاد یک لایه پوششی مقاوم است. وقتی شما از براق‌کننده و محافظ پارکت نانوزیت استفاده می‌نمایید. این لایه سبب می‌شود تا زاویه برخورد خورشید به سطح تغییر پیداکرده و تأثیر اثرگذاری اشعه خورشید را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد.

محصول محافظ و براق کننده پارکت نانوزیت این کار را برای پارکت شما انجام می دهد جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول بر روی محافظ و براق کننده پارکت نانوزیت کلیک کنید.